Lördagen började...

...med att jag gick upp och färgade håret. Var ju tvungen och fräsha upp den allt mer utbredda utväxten. Satt med färg och påse på huvudet och åt en jättegod frukost. När orken och piggheten väl kom tog jag och Jimmy oss ner på stan. Käkade lunch på Kumlins med Timpa, Pernilla, Hellström och Johan. Kumlins e himla bra. Jag bröt trenden och tog en helt annan panini än vad jag brukar, nämligen den med skinka, tomater och Philadelphia. Mums, hur god va inte den!?!?!?!? Efter det gick vi en snabbis på stan innan vi till slut åkte hem och slängde oss på soffan en stund.När klockan blev 19 täffade vi Beckis, Darre oc Raquel på Fik@. Det måste absolut va det bästa stället i stan. Det är liksom lagom av allt tycker jag. Vi åt och drack gott och tittade på melodifestivalen på deras "storbildstv". Senare kom Jimmys föräldrar och syrra förbi och efter det Hellström, Passe och nån kompis till dem. Vi gick aldrig vidare till krogen. Vi va sega och gick hem vid ett-tiden.

Idag har vi tvättat och fixat i lägenheten. Jimmy va en sväng och spela innebandy. De vann med 13-0!!!! Sen har vi sprungit runt och tittat på 4 lägenheter.Det finns en hel del intressant, men en hel del sunkigt oxå. Det är svårt att veta vad man egentligen vill ha tycker jag. Om man ska ha en 2:a eller 3:aoch var den ska ligga. Man måste ju liksom bestämma sig nångång... Jag får helt enkelt sova på saken.

Hoppas någon vill fika imorgon....Jag kan behöva en liten paus i tentapluggandet (blev inte så mycket sånt som jag tänkt i fredags) så hör av er :)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Irene

Låter som du hade en trevlig lördag, nice.

Postat av: Carro

Absolut :)

2007-02-25 @ 21:46:46
URL: http://carrostankar.blogg.se
Postat av: Kitty

Ville ni ha någon av lägenheterna då?
I morron ska vi kolla på två lägenheter!
Kommer du i håg tjejjouren i m kl halv sju?

2007-02-26 @ 00:36:05
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Beyonce

jag tycker ni ska bo i Högbrunn! Fika låter trevligt.

2007-02-26 @ 00:51:09

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback