Femörefortet

Idag tog vi en förmiddagstur till Oxelösund och gick på guidad tur i Femörefortet ( Sandra...snacka om turistit!!!) Det var jag och Jimmy och 2 till på våran visning. Det var faktiskt riktigt intressant, men visst kände man en något smått klaustrofobisk känsla tränga sig på när man var 19 meter under jorden....men det gick bra. Efte min och Jimmys utflykt dit åkte vi tilbaka till Nyköping och mötte upp Jimmie och johan för lite lunch på OT´s. Jimmy passade p att köpa ett par skor när vi ändå var på stan, men jag shoppade nada....suck

Nu i kväll har vi haft lite mysmiddag, Jimmy sticker ju iväg på sin roadtrip med grabbarna imorgon, så vi har passat på att tagit det lite lugnt och haft mysigt. Vi har ätit skagen på crostini till förrätt, stek och potatis och snart ska vi äta lite efterrätt......var tvugna att vänta lite med den, blev ju så mätta. Efterrätten blir vaniljglass med hallon och blåbär. Mums!!!


Kommentarer
Postat av: Irene

Kul att vara turist!

Postat av: Kitty

Det lät roligt!

2007-07-19 @ 23:17:30
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Elin

Härliga bilder :)

2007-07-21 @ 15:37:06
URL: http://ellee.webblogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback