Glöm...

...att det blev nån båttur idag...suck. Pissväder!!! Jag och Jimmy fick äta de goda salamimackorna till frukost istället för picknick....arrrrrgggghhhh... Hoppas vi kan åka ut en sväng i eftermiddag i alla fall, vi har bara varit ute med båten EN gång i sommar...

som sagt det blev lite ändrade planer så nu håller jag på att göra mig iordning för en sväng på stan med Mia och kanske Beckis och Astrid oxå. Hoppas jag hittar nåt kul. Som jag brukar säga...Man kan ALLTID shoppa sig till lite lycka ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

ja det ska bli så roligt :D

Postat av: Irene

Jag gjorde ett försök idag till lycka via shopping. Gick sådär, handlade bara för 323 kr på ikea. What's that about liksom?!

2007-07-10 @ 21:29:35
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Beyonce

Hoppas att din shopping idag gör någon lycklig;)

2007-07-10 @ 23:44:53
Postat av: amelie

tråkigt med dåligt väder :)

2007-07-11 @ 11:16:02
URL: http://couleur.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback