Helgen

Det var varit fullt upp och jättemysigt hela helgen. I lördags var det ju dags för bröllop. Riktigt trevligt, god mat och trevliga människor. Som jag skrivit tidigare här på bloggen så var chansen att jag skulle bli rörd och gråta mycket stor.....och mycket riktigt, tårarna sprutade....det var ju så fint och brudparet var så lyckligt...

Igår var jag trött och seg. Tillbringade första delen av dagen i soffan. Skönt!!! Sen skjutsade Mia mig för att hämta bilen i Ryssbergen. Tänkte egentligen följa med ut till Beckis en stund men tiden rann iväg och Jimmy skulle komma hem från Danmark och så hade vi tvätten oxå så jag åkte hem istället. Jimmy och jag fixade tvätten, åt lite onyttig mat och sen gick vi ut på en promenad. Det var riktigt skönt ute, var nog ute en timme eller så innan vi tog oss hem till tvätten igen.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Just nu sitter jag och letar en massa bilder till moodboards och sen hoppas jag nog på en fika/lunch med någon.

Kram

Kommentarer
Postat av: Kitty

Hej hej! Jag och Agnieszka ska fika klockan ett på Birgers om du vill fika med oss så är det bara att komma förbi! Ses!

Postat av: Kitty

Hej hej! Jag och Agnieszka ska fika klockan ett på Birgers om du vill fika med oss så är det bara att komma förbi! Ses!

2007-07-02 @ 10:25:40
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: sanna

ssvar: ja, fast nu funkar det igen;P

2007-07-03 @ 01:08:54
URL: http://wiiberg.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback