Idag var en bra dag

Börjar sakta men säkert känna att jag har semester inse att jag har semester. Vädret gör allt i sin makt för att motverka detta, men skam den som ger sig. Jag och Jimmy åkte som sagt till Heron City för att fördriva lite tid. Vi åt en god lunch på Amazon och sen shoppade vi lite.... jag kom hem med ett nytt USB-minne och Jimmy med en ny fiskeutrustning. Visst shoppingen kunde ju ha varit roligare såg både kameror och laptops som jag vill ha på Mediamarkt men den sortens shopping får jag nog lugna mig med. När vi kom tillbaka till Nyköping tog vi en sväng ut till Vibäck. Jimmy var ju inte med där i midsomras så jag ville visa hur mysigt det var där. Sen släppte Jimmy av mig på Jysk där jag mötte upp Irene. Vi hittade inget där så vi fortsatte till Rusta, men tyvärr blev shoppingen dålig även där....kom hem med 3liters plastpåsar, servetter och balsam....suck vill ju handla roliga grejer juh!!!!

Efter alla misslyckade shoppingförsök åkte jag och Irene hem till Mia. Blev en mysig tjejkväll, som vanligt med mina girls. Snacka mest lite skit och gjorde absolut ingenting. SKÖNT!!! Luv ya :) Jimmy hämtade mig sen så vi skulle hinna handla inför båtturen imorgon, vi måste ju ha lite god picknick med oss. Så nu håller vi tummarna tills de blir blåa för superbra väder imorgon. Det är jag, Jimmy, Irene, Mia och Lasse som ska ut på sjön......Åh vad jag längtar!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Irene

Åka båt!

Postat av: Kitty

Vill också följa!

2007-07-10 @ 10:01:47
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: carro

aa ska försöka men just nu är det himla mycket jobb :/

2007-07-10 @ 12:26:29
URL: http://lovelyc.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback