Oj nu är det kväll

Dagen har verkligen gått skitfort och semesterdagarna bara flyger iväg. Hänger mest med vänner och tar det lugnt. Riktigt skönt! I måndags hade vi "söndagsfika" hos Beckis. Hon var och plockade blåbär i söndags så hon kunde inte då....hon har verkligen blivit värsta duktiga husmoran... Igårkväll var vi hos Timpa och satt och snacka skit i trädgården. Idag var jag och Jimmy ute vid Åstugan och fikade, det är verkligen jättemysigt där, Måste åka dit fler gånger i sommar. Efter det skjutsade vi Söts föräldrar till flygplatsen. De skulle till Italien...som vanligt. Jag e riktigt avundsjuk, jag vill oxå ut och resa... När vi skjutsat dom åkte vi och fixade lite fiskegrejer som Jimmy ska ha med sig på hans och Johans fisketur som går av stapeln kl 04.00 imorgon bitti. De tror att de kommer få massor av fisk, men eftersom vi varit där tidigare och fiskat vet jag att det brukar bli mer snack än fisk. Därför har jag lovat att om de kommer hem med 3 regnbågslaxar var så kommer jag personligen agera serveringsfat på grillkvällen imorgon. (Hoppas det skiter sig för dem.....oups)

Nu på kvällen har Elin, Tindra och Hellström varit här och grillat. Skitmysigt! Förutom den kvarten som det började hagla typ ASSTORA iskulor!!!! Sen kom Johan och Timpa oxå, vi satt ute och spelade Yatzy och drack öl...idag igen...

Nu sitter Jimmy och brer sina mackor till utflykten...han e lite tafatt, frågade precis vad jag brukar lägga mellan mackorna så de inte kladdar ihop. SMÖRPAPPER...!!! Det e inte lätt, stackars söt...

Här kommer lite bilder frfån dagarna som gått. PUSSILUSK!!!!


Kommentarer
Postat av: Kitty

Det va trevligt i går! Massa fina bilder du tagit!

Postat av: Irene

Värst vad du far överallt!

2007-07-18 @ 12:12:18
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Anonym

Det lät som om ni hade en superbra dag!
kram

2007-07-18 @ 14:43:59

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback