:(

Vaknade med huvudvärk...trist!!! Hoppas det går över snart. Sitter och försöker arbeta klart med uppgiften vi har i Grafisk formgivning, ska göra en grafisk profil till ett företag. Svårt att känna sig motiverad att jobba när huvudet bara dunkar.

Varmt och skönt idag oxå, bra :) ¨

Igår gjorde vi allt sånt som man måste göra. Tvätta, handlade och allt sånt. Jag och Jimmy åt på Hamnmagasinet, det var jättegott. Jag åt ceasarsallad med vitlöksbröd....mums. Träffade Darre där, han jobbade. På dan var jag förbi Beckis för en söndagsfika. Alla tjejer utom Elin va där. Jag hann bara vara där en timme eftersom vi hade massor att göra.Beckis hade bakat en supergod paj som vi åt med glass och jordgubbar. Bra jobbat Beckis :)

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Irene

Tråkigt med huvudvärk.

Postat av: Lotta

Du har badat för mycket:) Ja fick en underbar bröllopsmiddag hemma av Bo med Oxfile osv.. hmmm orkar inte ta bussen in till Nyköping o vem fan går ut i Oxle puss

2007-06-11 @ 20:07:35

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback