Mår lite bättre tjohoo

Äntligen lite piggare, men inte helt oki än... Är klar med skolarbetet. Jippi :) Jimmy följde med till skolan på kvällen och hjälpte mig limma upp alla papper för presentationen imorgon. Tack Söt!

Lotta & Bosse, ni får ta och pallra er in till Nyköping snart för en öl ......eller två med oss...

Jag och Jimmy har mest slappat nu på kvällen, ätit och inte gjort nånting. Ganska skönt faktiskt. Min söta lilla ganne kom förbi med en chokladask till mig och Jimmy förut. Hon är ju för go...vi fixade lite i trädgården igår och hon tyckte vi var så duktiga så hon ville bjuda på lite choklad. Tack söta lilla Ingrid!!!

Kram och puss

Kommentarer
Postat av: Kitty

Snäll granne! Tycker också ni är värda choklad!

Postat av: Lotta

ja det måste vi Puss

2007-06-12 @ 17:45:52
Postat av: Bosse

Låter som en bra idé!

2007-06-13 @ 10:43:17

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback