Möhippa igår

Var på Raquels möhippa igår. Det var verkligen jättekul och jättemysigt. Vi åt och drack lite gott och så körde vi fyrhjuling, kastade yxa (tomahawk), sköt luftpistol, pilbåge och blåsrör (med pilar). Super super supertrevlig dag. Upp tidigt imorse för att hinna jobba massor med skolarbete plus hjälpa morfar och nu på kvällen har jag suttit med skolarbetet igen. Det är verkligen skitmycket nu, vet inte hur jag ska hinna allt :(

Kommer lägga in alla fina bilder från möhippan snart när jag känner att jag har tid. Tills dess...Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Kul att vara på möhippa=)
Önskar er en alldeles underbar sommar, med inte allt för många "måsten"
Kramar

Postat av: Lotta

Vi tänkte besöka Nyköping ikväll om ni har lust finns vi i hamnen efter kl 19 puss

2007-06-15 @ 16:09:13
Postat av: Fia

usch.. tråkigt. ja hade i alla fall sjukt kul :) hoppas din kväll blev okej. kram!

2007-06-15 @ 16:26:20
URL: http://fiiialoppan.blogg.se
Postat av: sanna

ha en bra kväll

2007-06-15 @ 22:01:21
URL: http://wiiberg.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback