Oj solen är verkligen het och jag med...

...för jag har solfrossa, men den som är hetast är Jimmy. Han ligger med feber och frossa och mår riktigt dåligt. Är orolig, har aldrig sett honom så här sänkt. Vi var hela dagen ute på sjön. Låg och solade och hade mysigt med picnic och grejer på en ö. Det värsta var att Jimmy aldrig smorde in sig med solfaktor.....och solen...den tog rätt bra. Vi är helt enkelt sänkta båda två, men vad gör man inte för "lite" solbränna...

Nu på kvällen har vi varit på olearys och tittat på matchen Sverige-Island. Åt gott och hinkade vatten... behöver återställa vätskebalansen efter dagens stekande...

Jag ber så mycket om ursäkt att jag inte uppdaterar bloggen varje dag. Jag gör så gott jag kan men så här under sommardagarna så finns det så mycket att göra så det är inte alltid jag hinner.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Kitty

Skönt med sol men hoppas ni mår bättre i dag! Kram

Postat av: Lotta

ja som du kanske sett så var det fler som hade lite svårt för första solen. Puss

2007-06-07 @ 19:19:33

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback