I dag är en bra dag :)

Sitter och arbetar med projektet till Tjejjouren Minna. Det är riktigt kul och jag tror att det kommer att bli riktigt bra. Har jobbat hela förmiddagen och nu väntar jag på att Syster yster och Lovisa ska komma på lunch. Det blir bara köttbullar, pasta och lite sallad, ingen särskilt flådig lunch men det funkar bra för mig. Sen ska jag vara barnvakt åt Lovisa hon är hostig så hon ska va hos mig medan Alexandra jobbar.

I går var det en riktigt seg men skön dag. Vi glömde bort att gå och titta på en lägenhet vi va sugna på....suck ...klantigt!!! Men men ...det kanske inte va meningen, kanske var ödet...  Vi va ute på gården en stund med Mimmi (vår ena katt) så hon fick leka av sig lite. Tyson däremot kommer vi aldrig få ut, han e livrädd och får panik så fort kopplet åker fram. Sen åkte vi en sväng med bilen runt om i Nyköpings utkanter. Vi var bla i Svalsta och tittade på Beckis och Darres hus de har köpt. Jättefint och jättestort!!!!!! Förutom det gjorde vi inte så mycket mer. Jimmy var hos Hellström en sväng och jag passade på att hälsa på morfar. Lilla morfar du e för go!!!!!

Nu måste jag fixa till köttbullarna. Ses sen. Kram

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback