I går fest, idag fika

186091-60186091-59186091-58
I går tog jag det lungt heeela dagen, låg på soffan och slappa. Det va riktigt skönt att inte göra någonting. Sen på kvällen var det dags för fest hos Sandra. Det va verkligen skit kul. Gamla jobbarkompisar var där och det var såååå kul att träffa dem igen. Sandra hade fixat goda vårrullar och så åt vi ost och kex....Mums! Vi blev kvar hos Sandra rätt länge och kom inte iväg till krogen förrän kvart över ett, då gick vi till VIP. Jag hann väl vara där i ca 20 min innan jag bestämde mig för att ta en taxi hem (hade skiiit ont i huvudet Tack Sandra och alla som var där för att ni gjorde kvällen så himla kul. Vänner e så himla bra att ha. Älskar er allihop!!!

I dag blev det fika på George. Några var mer sega än andra (jag nämner inga namn, men jag har mått helt underbart bra idag)Satt och snacka i 1,5 timme innan jag och Raquel bestämde oss för att ta en snabb sväng på stan innan de stängde. Shoppingen idag resulterade i ett skärp och ett halsband.Just nu har de halva priset på allt i butiken på Ragazza här i stan och REA är ju något som jag tycker riktigt mycket om. Det fvar faktiskt andra gången den här veckan jag var där inne och fyndade. Me like :)

Ses imorgon. Puss

Kommentarer
Postat av: Victoria

tack :) jaa, det är min lilla kisse :)

Postat av: Victoria

tack :) jaa, det är min lilla kisse :)

2007-03-05 @ 15:52:53
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: Karin

Lät som en trevlig helg:)

2007-03-05 @ 18:53:17
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Kitty

Jag hade jätte trevligt!

2007-03-06 @ 09:50:06
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback