Myskväll

Igår hade jag och Jimmy lite date :) vi va och åt på Fika och sen hyrde vi film. Riktigt mysigt. Vi tittade på Click med Adam Sandler. Den va inte alls så bra som jag trodde, hade hoppats på att den skulle va mycket soligare. Jag till och med grät en stund i filmen.....nog för att jag äv väldigt blödig (brukar titta på Extreme homemakeover på 3:an och gråta ögona ur mig) men filmen är ju för fan recensserad som en komedi...hmprf

Nu ska jag till skolan och ha en lång och träkig dag med Affärsmannakunskap...pust. Men det roliga idag är att jag ska nu gå och sätta på mig nya kläder som kom igår från HM. Jippi tjohoooooo känner mig redan mycket gladare.

Är det bara jag som gråter till Extreme homemakeover eller finns det fler? Kanske finns det fler tvprogram att böla till? Puss

Kommentarer
Postat av: Kitty

Klart man gråter till det, alla blir ju sååå lyckliga!

Postat av: Ally

Jag tycker Click är bra just för att den är så känslosam :)

2007-03-08 @ 14:58:35
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Simon

inge fel med att grina till extreme homemakover, det gör jag med *snyft*

2007-03-08 @ 19:09:33
URL: http://sharkbay.blogg.se
Postat av: Peter

Jaa, det är svårt att hålla tårarna borta på de här gör om-prylarna... extreme home makeover, pimp my ride, å de...

2007-03-09 @ 20:54:57
URL: http://thegspot.blogg.se
Postat av: Teo

Jag kan ju faktiskt erkänna att jag grät till Click... Sjukt bra/rolig film =)

2007-03-11 @ 02:44:36

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback