Nähä..

...verkar inte bli några bilder idag, trist som fan. Jag tänkte ju visa jackan och linnet jag beställt. Dessutom har jag tagit kort på min egen lilla myseftermiddag/kväll som jag haft. Har ätit jordgubbar, granatäpplesorbe och myst med te, riskakor, grönsaker och frukt... får försöka sätta in bilderna imorgon för det har verkligen inte funkat på heeeeeela dagen. Tur att jag kan skriva i alla fall.

Nu ska jag avsluta min myskväll med att måla naglarna, vet inte riktigt vilken färg det blir men det märks.

Kram

Kommentarer
Postat av: Irene

Konstigt att det inte funkar. Har inte provat idag, men igår gick det hur bra som helst!

Postat av: Kitty

synd att det inte funkar... har funkat hur bra som helst för mig i dag! Hoppas det går i morgon! Kram

2007-03-29 @ 00:18:48
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback