På väg till skolan

Nu är jag på väg till skolan. Var lite seg i starten idag, satt och jobbade med Tjejjourprojektet till kl tolv. Svårt att sluta när det är kul. Jag tror att projektet kommer bli så himla bra och jag tror att vi kommer ha så mycket kul när vi genomför det. Alla är så laddade!!!

Ska försöka få tag på Emma och se om vi ska ätalunch, vi pratade om att ses idag. Men först ska jag sätta mig och jobba lite på skolan.

Vilket härligt väder!!!!! Termometern i köket visar på 16 grader! Kan det verkligen stämma!?!?!?! Jag behöver helt klart sol och värme för att må bra, så i dag kommer det säkert bli den bästa dagen på länge. Är det någon mer som känner så?

Ha det gott. Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Projektet låter verkligen spännande =)

Postat av: Karin

oj, såå varmt är det INTE här:) du bor nog söderut hehe

2007-03-13 @ 09:44:24
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback