Schlagers på Birgers

186091-55186091-55186091-57186091-56

I går var jag på Birgers och tittade på när Sandras mamma Veronica sjöng karaoke. Jag säger bara en sak YOU GO GIRL!!!! Hon ägde stället totalt! Innan Birgers var jag, Sandra och Mia på Olerys och åt. Ikväll ska jag på melodifestivalens (2:a chansen) genrep men syster yster och barnen. Man måste ju passa på när det händer något här i stan. För e r som inte bor här kan jag berätta att Nyköping just nu befinner sig i ett Schlagertöcken då andra chansen är här på Rosvalla. Jag så till och med en Ica Supermarket här i stan som stänger 3 timmar tidigare imorgon för att de ska kunna gå på melodifestival.....sjukt...

Längtar till lördag då ska jag till Sandra och träffa tjejerna plus några gamla jobbarkompisar!!!

Min blogg har krånglat massor på sista tiden, gör den det för er oxå?

Kommentarer
Postat av: Irene

Den krånglar fortfarande för mig. Men kul ka vi ha ikväll!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback