Tur att jag gick upp tidigt...

...annars skulle jag inte hunnit med allt jag gjort idag. Började dagen med att jobba. Sen ringde Emma och ville gå en promenad och jag var inte sen att hänga på. Vi gick längs med hamnen. Det var jätte skönt och mysigt i solen. Efteråt tog vi en snabbfika på Café Cecil. Hem igen och jobbade lite mer sen hörde Irene av sig och undra om jag skulle med ut i skogen till Tinka, hästen som hon vaktar just nu. Självklart tänkte jag, ville ju inte missa att få ännu mer frisk luft, dessutom har jag aldrig sett Irene som den "hästiga" typen så det skulle bli riktigt kul att få se. Så jag och Irene gav oss ut till ett stall mitt i skogen för att skogsmulla lite (Skogsmulla? Kan man säga så? ja ni förstår säkert vad jag menar) Jag måste säga Irene att jag är mäkta imponerad!!! Aldrig kunde jag ha trott att du var en sån friluftsmänniska och du trodde säkert inte att jag heller va det för den delen. Duktig va du på att rida oxå och Tinka var sååååå söt. Här kommer lite bilder från dagens strapatser.

Kommentarer
Postat av: Karin

härlig dag:) ha det fint nu!

Postat av: Irene

Snygga bilder, så här snygg är det nog ingen som sett mig förr...

2007-03-16 @ 20:01:39
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Kitty

Ser roligt ut, skulle ha följt med... Men det blir väl fler gånger...

2007-03-16 @ 21:45:15
Postat av: Kitty

Har ni varit i Norrköping i kväll?

2007-03-17 @ 00:41:27

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback