Åh vad jag älskar mina tjejer!!!

Igår var gänget ute hos Atrid och Beckis i Svalsta. Vi fikade en massa gott och satt och prata lite skit om allt möjligt. Jag vet att jag sagt det förut men...jag är så himla glad att jag har mina vänner, vet inte vad jag skulle göra utan dem. Puss på er brudar.

Efter skolan igår träffade jag Mia och Sandra plus familj på Huldas för en snabbfika. Det var varmt och skönt i solen . Var inne en sväng på Confetti oxå och hälsade på Monica (Mia och Elins mamma) Hon har verkligen fått jättefint på Confetti nu. Massor med nya saker och fräscha färger, verkligen så man blir sugen på att fräscha upp lite här hemma med lite nya saker. En skitsöt sak som fanns där var en blommig porslinsnalle. SO CUTE!!!

Idag ska jag jobba med det sista inför projektet på fredag. Alla är välkomna på Minna feat. Aktionskammaren, nu på fredag 25 maj på
Aktionskammaren kl18.00-23.00, gratis inträde!!! Titta in på tjejjouren Minna så får ni veta mer och kan titta på afischen för evenemanget. Sen ska jag jobba med en uppgift till skolan. Ska göra marknadsföringsmaterial till en teater. Alltså affischer, annonser, flyers mm. Jag har nog bestämt mig för att göra teatern Tusen och en natt så kan jag använda lite bilder från när jag och tjejerna var i Tunisien förra året. När jag fixat klart allt kanske jag ska följa med Mia och titta på soffa.

Här kommer lite dåliga mobilbilder (glömde min kära kamera)från igår. Men även om bilderna är suddiga är motiven desto bättre och sötare!!! Puss

Kommentarer
Postat av: Irene

Puss tebax


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback