Fredagsfika!

Jag är klar!!! Äntligen har jag skrivit ihop ock sammanfattat allt och är fit for fight att sätta mig i skolbänken på måndag igen. Men först tänker jag njuta av en lång skön helg som jag tänker börja med precis alldeles nu. Alek hörde precis av sig och ville luncha innan hon ska till jobbet och det lät som en superordentligt bra idé. Ska försöka hitta någon mer som vill förgylla min dag med en fika, för man måste ju fortsätta lunchen med en lång fredagsfika så man får dricka gott kaffe och titta på folk. Undrar vilka som är lediga idag? Ska nog höra med Irene för hon ville ta en fika i helgen.

Ha det bäst alla gosingar, njut av helgen och gör nu ingenting som inte jag skulle göra...och vad skulle de va!?!?!?

image216

Kommentarer
Postat av: Bosse

Nu känner vi igen Carro igen! Härligt! Ha en superhelg! Kram

2007-05-11 @ 10:57:51
Postat av: Hans von deer Arse

Tack så mkt =)

Postat av: Sanna

ha en bra heelg

2007-05-11 @ 20:54:18
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: natalie

ha en trevlig helg du med!

2007-05-11 @ 21:41:13
URL: http://nataliestankar.blogg.se
Postat av: Lotta

Hoppas du hade en bra fikafredag ,själv blir det inge fika prova kläder igår :( ha en skön helg det ska jag pussar

2007-05-12 @ 10:36:11

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback