Långhelg äntligen!!!

Åh idag känner jag i hela kroppen att det är en bra dag!!! Gårdagen blev riktigt hektisk, som tur va slutade jag lite tidigare från skolan så jag hann allting. Direkt efter skolan gick jag förbi stan och köpte lite papper till lite morsdag-kort jag gör. Har hoppats på att sälja några inför den kommande morsdag högtiden. Efter det gick jag och hämta L på fritids. Hon ville nämligen börja på fotboll igår och varken Syster yster eller F kunde skjutsa så det fixade jag och Jimmy istället. Hon verkade supernöjd med att börja på fotboll. När F kom till fotbollen stack jag och Jimmy till Morfar. Hjälpte honom med att handla lite. När vi kom hem var vi så trötta så det blev inte så mycket gjort. Lite te, macka och Desperate housewifes och det är inte mycket som slår den kombinationen! Lynette är min idol!!!

Ikväll ska jag och Jimmy till Emelie i min klass för hon fyller år idag. Hipp hipp hurra hurra hurra!!! Berättar sen hur kvällen blev. Vad ska ni göra i helgen? Nåt kul?

Kram

Kommentarer
Postat av: Bosse

Blir nog lugnt i helgen. Lotta sticker till Köpenhamn. Ev så kommer Jonte o Milla ner. Hmmm...mors dag...har jag missat nåt här? Ha en bra helg och hälsa J!

2007-05-16 @ 12:00:58
Postat av: Elin

Tack för kommentaren :)

Hoppas du får det riktigt skoj ikväll så får du uppdatera oss om hur du har haft det sen :)

Postat av: Irene

0 plan!

2007-05-16 @ 15:19:59
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Agnieszka

Våran helg bli lugn tror jag. Har inte planerat in någe speciellt...ska pilla lite med bilarna och fixa här hemma!
kram

2007-05-16 @ 15:37:58
URL: http://agnieszka.blogg.se
Postat av: Kitty

Inte så mycket planetat för helgen, bio med Rasmus på fredag...

2007-05-16 @ 16:33:35
Postat av: Rebecka

tja nu har vi internet så nu har ja äntligen läst hela din blogg. fina bilder på oss. tusen kramar

2007-05-17 @ 12:11:20

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback