Måndag igen...

Ingen sol, regn...perfekt dag att sitta framför datorn och jobba. Sitter som vanligt vid min vän datorn, den har varit en god sammarbetspartner genom hela det här projektarbetet som det nu bara är en vecka kvar på. Kommer nog kännas konstigt att gå tillbaka till skolan. Har märkt under det här projektarbetet att jag verkligen vill starta eget. Jag vill styra över mig själv, arbeta med det jag tycker är roligt och stå på två egna ben. Under det här projektet har jag också lärt mig att jag faktiskt fixar det oxå, jag får saker gjort i tid. Vet bara inte var jag ska börja med allt...det kanske bara förblir en dröm...

puss

Kommentarer
Postat av: Jonna

tack för tipsen!
du kan spana in mina fynd ikväll:)!
J


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback