Oj...

...vad kul det var på festen hos Emelie. God mat och trevligt folk. Vi som var där var jag, Jimmy, Björn, Clara, Emelie, Oskar, Johan, Sofie, Lina och Sven. Vi käkade tacos, festa och pratade för fullt.Vid 12 tiden så stack några av oss till Björn för att dricka en calvados innan krogen, gott. När vi väl kom till krogen träffade vi Elin och Sandra. De var lika söta och goa som vanligt. Shakeade lite på dansgolvet och sen blev det pizza efteråt. Mycket bra kväl!!!

I går tog jag och Jimmy det bara lugnt. Vi handlade ny stor klätterleksak till katterna, de är överlyckliga. Sen åt vi lite lunch på OT´s, tyvärr var det inte lika gott som det brukar. Vi åkte en sväng med bilen och hamnade en stund ute hos Beckis och sa hej. Louise var där oxå. Sen åkte vi runt i flera timmar och gjorde ingenting. Var hemma igen vid 18 tiden och då slocknade vi båda på soffan. Jag vaknade i alla fall till lite senare och tittade på CSI och fixade med morsdag-korten jag gör, men Jimmy somnade för kvällen och vaknade bara till för att lägga sig i sängen. Snacka om att han va pigg imorse!!!

Idag har jag bokat resa till tjejerna, hittade en jättebillig till Bremen så vi får väl se vilka som kan följa med. Det blir i Speptember i alla fall. Just nu är Jimmy och fixar med båten, längtar tills vi kan lägga i den. Jag ska på lunchmöte med tjejjouren och sen får vi se vad som händer.

Ha det gott. Puss
image249

Kommentarer
Postat av: Irene

Låter som att du har haft det kanon!
Kul med resan!

Postat av: Kitty

Varför var inte maten från oliver lika bra som vanligt?

2007-05-19 @ 23:28:53
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Kitty

Grattis!

2007-05-20 @ 10:28:42
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken kväll :)

2007-05-20 @ 19:26:46
URL: http://stannatiden.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback