Trött

Varför kan man inte få sova tills man blir pigg om mornarna? Jag e så himla trött varje dag när jag går upp, samtidigt så tycker jag att det är bland det bästa som finns att komma upp tidigt så man får ut någonting av dagen och hinner göra massor...Vilket dilemma!?!

Sitter i skolan och väntar på att lektionen Grafisk formgivning ska börja, ska bli kul. Har satt på lite kaffe som står och puttrar nu och är klart om en liten stund, då kanske jag äntligen vaknar till :) Annars vet jag inte vad jg ska göra resten av dagen. Jimmy spelar match, kanske ska gå och titta men jag tror det blir till att förbereda lite inför morgondagens evenemang och efter det städa hemma eftersom vi har lite grillning hemma hos oss på lördag. Tyvärr krockar det med Sandras fest, men vi får väl sticka dit efter vi grillat. På lördag ska jag hjälpa till på handbollsmatchen på Rosvalla. Blir inte så länge bara några timmar eftersom det kommer folk hem sen.

Puss pch kram

Kommentarer
Postat av: Kitty

Jag vet är också trött när jag går upp... kram på dig!

Postat av: Bosse

Fråga Lotta. Hon var alldeles död i morse.

2007-05-24 @ 11:20:30
Postat av: Irene

Ses på lördag

2007-05-24 @ 23:30:00
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback