Frys och hutter

Brrrrr....va kallt det är! Fryser som satan...stortån känner jag knappt...hmprf...

Kvällen sa bara schwoosch så var den borta. Har typ suttit i telefon och så har jag gjort matlåda tills imorgon. Äcklig matlåda blev det dessutom!!! Hade tänkt att göra korv stroganoff och makaroner så jag började med att ha i lite korv i stekpannan, sen löken.....sen gick jag till kylen föra att hämta matlagningsgrädden. Men inte FAN fannns det nån grädde!?!?!?!?!? Förrvirrad! Hade varit så säker på att jag hade hemma så jag köpte ingen när jag va o handla förut. Nähä...vad skulle jag göra då? Fick bli en snabblösning, nämligen pyttipanna (som jag absolut inte är särskilt förstjust i) Hade i potatis o massa grönsaker och började steka upp.....samtidigt som jag började städa upp på diskbänken. OCH VAD HITTADE JAG UNDER PÅSEN SOM LÖKEN HADE LEGAT I???? JO...MATLAGNINGSGRÄDDEN!!!! But why? Så typiskt lilla stackars förvirrade mig. Så istället för en god matlåda imorgon så får jag se fram emot en torr äcklig pyttipanna och ett flottigt ägg vid 12-tiden imorgon.


Ah men kul!!!


Nä nu ska jag krypa ner i sängen o hoppas på att mina sötingar Tyson och Mimmi kryper ner under täcket o värmer mig. Go natt!



Tyson & Mimmi i nåt konstigt ögonblick...


Kommentarer
Postat av: Kitty

Stäng fönstret!

Postat av: Lilla jag

O nej, shitans vad störigt!!!!

2007-11-13 @ 06:49:40
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback