fullt upp mest hela tiden

Igår var jag alldeses för trött för att skriva. Va ute i lördags med Martina, Carro, Josse, Johan, Timpa, Chrille o Jimmy. Och igår gjorde jag inte många knop....gick runt i myskläder mest hela dan, åkte till Elin vid femtiden och tog en promenad innan vi slängde oss i soffan och Rasmus gick o hämta pizza.

Började dagen idag med att glömma både mobil och glasögon hemma när jag åkte till praktiken......typiskt måndag......Idag hade jag att göra hela dan på praktiken, sen när jag kom hem var det dags för möte här i huset. Va hemma vid halv nio och då gjorde jag middag, matlåda och mat tills imorgon kväll. Sen har jag städat fram tills nu....pust. Nu ger jag upp och går och lägger mig.

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback