Helgen

Helgen har varit ganska lugn o skön. Har följt Jimmys cupmatcher...tyvärr förlorade de semifinalen. I går gick jag Jimmy o Timpa på stan. Grabbarna shoppade järnet jag handlade en tröja i present till I och lite parfym åt mig själv. Sen tog vi det mest lugnt. Fick smaka hemmabakade bullar som de gjort!!!!! Grymt goda!!!! Tittade på Shreck 3...såååå bra. Trodde ett tag att jag skulle gå ut på Träffen igår, men blev inte så. Så jag, Jimmy, Timpa, Josse, Martina o Carro drack glögg och spelade kort istället.

Idag gick jag upp tidigt igen för att kolla på matcher....hann se 2 innan jag skulle till Okle o fira I. Det va riktigt mysigt med smörgåstårta och allt. Sen var jag hemma hos mamma o pappa i några timmar. Var dock inte så trevligt sällskap somnade gott i soffan och sov nästan 2 timmar innan det va dax för att åka till Raquel. Såååå mysigt hos Raquel. God mat och trevligt sällskap. Det var jag, ¨Beckis, Mia, Mattis, Anton, Raquel (förståss) Emma och Irene.

Känner mig fortfarande hängig och har fått feber igen!!!!! Är så sjukt trött på detta!!!!!! Har haft ont i huvet i en och en halv vecka nu.......men fortfarande ingen förkylning bara feber. Hur blir man av med det här!!!!!????? Hjälp mig nu!!!!

Go natt

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Mysigt hade vi!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback