I´m hooked...

...on internetshopping. Har hittat så mycket roligajulklappar, bra att ha saker och kläder de senaste dagarna när jag surfat runt i cyberrymden. Lite har jag köpt men ofta har jag fått sätta mig på händern för att inte klicka iväg för mkt beställningar. Så himla kul saker det finns!! Jag kan säga att mina nära o kära kommer få riktigt roliga och genomtänkta julklappar i år :) Synd att jag inte blivit miljonär än....då skulle jag ha köpt så myckt mer. Har suttit och suktat efter de där stövlarna jag la upp i ett tidigare inlägg, men inte köpt dem....än. Måste bara komma på fler argument till att köpa dem och inte bara "för att jag vill ha" så jag kan rättfärdiga en beställning på dessa.....hmmmm......men jag måste ändå säga att jag vill ha argumentet väger jävligt tungt.

Ikväll har jag tagit det såååå lugnt. Har flängt som fan på sista tiden så igår och idag har jag bara ägnat åt mig själv. Kan va riktigt skönt ibland. Tänkte till och med lägga mig NU....INNAN KL 24 EN FREDAG!!!!! Jag vet....inte likt mig, men jag tänker vara redo för en superkul partykväll imorgon. Hade halvdag på praktiken idag (röd dag imorgon) Det är verkligen kul där. Får en hel del vettiga saker att göra. I dag var jag ute och fota för ett projekt....kanske inte de bästa bilderna jag tagit, men räcker gott o väl till skissbilder så kan jag fota om de jag vill använda sen. KUL!!! Jag har verkligen äntligen hamnat rätt idet jag vill göra. Nu gäller det bara att gå klart utbildningen, skaffa jobb.....eller kanske starta eget.....vem vet

Kommentarer
Postat av: Kitty

Köp stövlarna! Du behöver dem!

Postat av: Lilla jag

Jobba bra, så vill de aldrig släppa dig!

2007-11-03 @ 15:30:52
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Lotta

så där mamma tråkig är det inte bättre att köpa hemma så du kan prova osv... jaja vet gammeln snygga var de ia :) Puss

2007-11-03 @ 16:23:57

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback