Idag har vi firat sandra med tårta!

image728
























Efter praktiken idag så tog jag en sväng på stan o fixa lite som jag behövde till helgens minitrip. Gick med mamma. Va inne och pratade med Monica o Elin på Confetti och sen träffade jag Emma, hennes mamma och Leo på stan oxå. Träffade pappa en stund oxå när han kom till stan men sen gick jag och Elin en liten promenad med Tindra innan vi åkte till Mc Donalds för att äta lite skitmat....hm....Inte nog med det. När vi kom till Mia hade hon bakat tårta eftersom det är Sandras födelsedag. Och hör och häpna....Sandra kom på en födelsedagsfika ända från Göteborg. Hon fick en lägenhet, körkort, en bil.....och lite andra saker. Jag tror hon blev glad :)

Nu är jag hemma och ska städa lite o packa sen bär det av till Gävle imorgon, ska bli riktigt kul :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Nämen vad snygg hon har blivit!
Ha kul i helgen, slappa mycket!

Postat av: Sandra

Ja måste säga att de är nog den bästa resa jag gjort!! Men jag undrar bara vad som hände med min hals?? Dålig fotagraf kanske??
Tack tjejer ni är underbara!!!

2007-11-09 @ 16:51:56
URL: http://xsandra.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback