Längtar efter så mycket

Varför kan jag inte vara rik nu....ligger långt efter i planeringen med detta. Vill kunna göra vad jag vill när jag vill. Måste bara iväg till nåt varmt ställe snart (och då menar jag inte till helvetet) Vill boka in en resa till Madeira för att hälsa på släkt, en till Mexico eftersom det är min drömresa, en till Usa för att hälsa på Johanna, Italien till Frida och så kanske en till Australien för att övervinna min äckligakrypfobi...  Förutom att resa är jag så sjukt sugen på att shoppa just nu. Jag vill ha kläder, skor, massa nya grejer hem, stövlar, nytt kök, lite mer kläder, lite mer skor och så vill jag köpa massor med roliga julklappar. Skulle ta mina bästaste bästa, alltså syrrans barn med på nåt roligt och så vill jag sätta undan massa pengar till dem så de har till körkort o allt sånt sen.

Jag längtar oxå efter att få sätta mig hos frisören och bli ordenligt ombysslad med ny frisyr och färgning, sen skulle jag kunna tänka mig lite spa-behandlingar, massage och ansiktsbehandlingar....men annars så trivs jag rätt bra med tillvaron här i livet...man kan ju inte alltid få allt man vil, men jag e helt nöjd ändå....vad behöver man egentligen mer än vänner, familj o tak överhuvudet.....o så lite kul då & då...

Kommentarer
Postat av: Kitty

Det är sant, så mycket man vill ha hela tiden...Men man får vara nöjd med det man har!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback