Pigg snart?

Verkar som febern har gett sig...jippiiiiii.... Inte för att den har varit hög men ändå... Känner mig tyvärr fortfarande skittrött, känns som jag kan sova hur mycket som helst. Hoppas jag känner mig piggare mot kvällen, då ska jag till praktiken igen. Någon som har tips på vad man ska göra för att bli pigg? Några dunderkurer nån vill dela med sig av kanske?

Nu är det bara lite drygt en månad kvar tills julafton. Vet inte alls hur den blir i år....kommer nog inte bli som vanligt. Men det mysigaste med julen e att se syster ysters barn L & I. De är så himla glada och förväntansfulla....som man va själv när man va liten. Brukar alltid julpynta, men det blir nog inte i år....har inte fått rätta julkänslan, än i alla fall Dessutom så är den gamla fejkgranen slängd....så får se hur det blir. Har i alla fall börjat med lite julklappar, det tycker jag är roligt....att hitta den perfekta julklappen till rätt person.....det är ine alltid man lyckas, men det är kul när man gör det.

Nu ska jag slänga mig en stund på soffan igen och hoppas på att jag piggar på mig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Vitlök
Vitaminer
Vänner

Postat av: Lotta

positiva tankar (hmm ska komma från mig:).. ) ja ja tror att man får vänta ut det hela o den här jävla hösten förlåt vinter är det visst gör det ju inte lättare ..positiv hmm puss o krya på dig ia

2007-11-22 @ 17:35:31

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback