Say what!?!?

Har gjort två olika tester på Facebook, den ena va vilken karaktär i Sex in the city man är.....jag blev Samantha!?!?! Jag har nog alltid trott att jag är Carrie....hmprf....tror inte jag e likad "vågad" som Samantha. Det andra testet va hur gammal man är i sinnet.....JAG BLEV 6 ÅR!?!?!?! Say what? Kanske e lite barnslig....men ändå...

Nä jag är sugen på att träffa folk på lunchen idag. Kan ingen komma hit och äta med mig eller kanske gå en promenad i alla fall? Snälla!!! Hör av dig om du vill, har lunch mellan 12 & 13 (Obs detta är alltså inte en kontakt annons utan riktar sig till mina vänner som vet hur de får tag i mig) 

Puss så länge

186091-796
Lunch?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ser kanongott ut men tyvärr skollunchen kallar sega pannbiffar med brunfärgat spad o överkokt potatis tur att det finns lingon :)

2007-11-15 @ 17:23:38

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback