Bokat resa och festat

Nu har det faktiskt hänt lite roliga saker :) Häromdagen så bokade jag resa till Barcelona i mars....visst det är ett tag kvar, men tänk er att shoppa in våren på Barcelonas gator. Längtar!!!!! Än så länge är vi 5 stycken som har bokat resa men det verkar som fler vill följa med så vi får se hur många vi blir i slutändan. Ju fler desto roligare. Jag älskar verkligen den staden, mysigt, god mat, bra shopping, språket, atmosfären osv osv... Blir tredje gången jag är där.

Igår fikade jag först med Elin. Vi tog en kaffe och glass på Sandys. Efter det åt jag lunch med mamma, pappa, syrran, Bella och Lovisa. Har verkligen längtat efter mamma och pappa. De har varit på Madeira i 2 veckor och haft det skitmysigt. Igår kväll blev det aldrig nån grillning, blir förhoppningsvis idag istället. Men fest blev det ändå. Hamnade på Birgers en sväng oxå. Säger inte så mkt mer om kvällen utan lägger in bilder istället, som ni vet säger ju en bild mer än 1000 ord. Nu ska jag nog gå en promenad i det härliga vädret. Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Snygg du va!

Postat av: Lotta

Håller med vilkent bra kort

2007-10-07 @ 10:03:15

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback