filmmys

Jaha, vad har då hänt sen sist...Praktiken är verkligen superkul och dagarna flyger förbi. Som ni tidigare sett så har jag värsta utsikten där jag sitter och jobbar så jag bara njuter. Dessutom har jag ju turen att kunna ta en mysig promenad här i hamnen varje lunch.

När jag kom hem från praktiken igår åkte jag hem fixade matlåda och kröp ner i myskläder, därefter styrde jag bilen till Elin. Mia var där oxå. Vi åt god mat som Elin lagade och såg filmen Mr Brooks med Kevin Costner....lite creepy, men bra och sevärd film.

Ikväll blir det mat hos mig med de tjejer som kan. Blir nog spagetthi och köttfärssås......

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Vart fan var Mel Gibson? Fast jag var ju ganska trött så jag kan ha misst honom...

2007-10-31 @ 12:21:59
Postat av: Carro

Jag menar ju Kevin Costner, ska ändra det.... ;)

2007-10-31 @ 13:11:15
Postat av: Kitty

Mums med spagetthi!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback