ibland...

...är det skönt att inte göra nånting, eller rättare sagt inte planera nåt i förväg. En sån dag har jag haft idag, bara tagit dagen som kommer. Jobbat med skolarbete hemma, varit och handlat, rensat upp bland kläder. Såååå skönt!!!! Nu har jag bara höstkläder i garderoben och har lagt ner alla sommarkläder i byrån. Älskar när man kan hitta bland sina kläder igen. Organisera är bra :)

På kvällen har jag myst framför tv´n med gott te, jobbat med lite gamla skoluppgifter för att se om jag kan göra dem ännu bättre nu än sist...riktigt skoj faktiskt, man märker att man har utvecklats. Nu sitter jag med färg i håret och har precis fixat min matlåda för imorgon. Ska snart titta på America´s got talent...eller vad det heter. Kul program med massa olika människor som vill visa upp vad de kan i tv. Har faktiskt redan planer inför helgen oxå....kommer bli höstgrillning. Myyyysigt! Imorgon finns det tankar på att kanske gå ut till det nya stället i stan, men jag får se....har ju skolan att tänka på.

puss

Kommentarer
Postat av: Kitty

Låter som en mycket mysig dag! Skönt att fixa bland kläder också!
Kram och god natt!

2007-10-03 @ 00:07:08
Postat av: Lilla jag

Bra att rensa bland käder! Party party

Postat av: Beyonce

Skulle oxå behöva rensa lite.

2007-10-03 @ 10:39:53

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback