Igår blev en bra dag...

...fast den började så stressigt (läs tidigare inlägg om ni undrar vad som hände) Först blev jag jätterastlös och ville hitta på en massa saker. Alla uppgifter som ska vara klara till skolan har jag gjort klart.....och det va länge sen det kändes som man verkligen inte behövde göra nånting. Detta gör mig ofta rätt rastlös! Att vara sysslolös alltså! Satt kvar i skolan och pilla lite i programmen fram tills lunch, sen bestämde jag mig för att åka hem och äta. Blev lunch i soffan framför "days of our lives".....hur slappt känndes inte det. Låg kvar på soffan en stund innan jag bestämde mig för att hoppa in i duschen för att få bort "försovningsmorgonkänslan". Sagt och gjort. Sen la jag mig på soffan igen, drack lite kaffe och sen somna jag i 2 timmar!!! Det var verkligen sååååå skönt. Jag vet... inte kul att höra om hur mycket jag sover eller hur trött jag är, men saken är den att jag har varit så trött och sliten på sista tiden och från och med NU ska det vara slut på det :)

Gissa vad jag gjorde när jag vakna.....låg på soffan och titta på tv tills det blev dags att laga middag. Slappt! Slappt Slappt! Pratade länge med Sandra i telefon. Hon måste verkligen komma hem snart!!!!! Dessutom måste hon fixa lägenhet i Gbg så vi kan komma och hälsa på. Middag blev tacoköttfärs från frysen och makaroner.....så lättlagat :)

På kvällen var det Heroes på 4an och myskväll med Jimmy som gällde, kändes som det va länge sen. Njöt av varje myssekund :)  I morse var jag vaken en stund när Jimmy skulle till jobbet, men sen gick jag och la mig igen, för jag har ju faktiskt INGENTING jag MÅSTE göra. Hade sovmorgon till kl va halv 12. Tihi, jag har verkligen blivit en lat liten slappis :) Nu har jag bakat scones och ska äta en god frukost.......det är sant frukost nu kl 12.20....känner mig sååå busig. 

Oj nu har jag skrivit så där mycket som ingen orkar läsa, men va fan....jag fick ur mig det jag ville. Kanske lägger in lite bilder senare så det ska bli mer lättläst :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Bra att du får ta det lite lugnt. Det behöver du. Ledig i helgen, hör av dig om du vill hitta på något!

Postat av: Sandra

Den 23 okt kommer jag å trakasserar er som tusan!!!! Massa pussar!!

2007-10-11 @ 18:05:34
URL: http://xsandra.blogg.se
Postat av: Kitty

Låter bra! Kram

2007-10-11 @ 19:22:07

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback