Lördag blev söndag

Va på stan igår med Elin. Det  va supermycket folk överallt, försökte fika på Birgers men det var uppträdande där som va så himla högt så det inte gick att prata......så vi skratta mest istället. Köpte lite smink och en jättefin jacka som jag har spanat in ett tag. Mycket , mycket nöjd :) Vi träffade på Mia och Alma på stan oxå.

Sen åkte jag hem och städa, tanken var att det skulle bli förfest med massa folk, men......ja det blev ju förfest och det var riktigt trevligt, men vi blev inte så många. Mia och Alma kom förbi en stund och sa hej. Sen kom Sandra, och sen kom Blondie. Satt och snacka skit och förfesta. Sen var det dags att gå ut för Sandra och mig. Vi gick ju då till Hypnotiq......
igen. Kvällen va så himla kul och jag skratta apmycket. Luv you Sandra!!! Det va fullt med folk ute och vi dansa massor :)

Idag vaknade jag vid 12 skönt att sova ut.....upptackte sen att kl faktiskt bara va 11....jiiiippppiiii, hade ju tjänat en timme på att ställa om klockan :) Tog en lugn morgon med god frukost innan jag gick ner på stan och fixade lite födelsedagspresenter till alla som fyller år snart. På vägen hem passade jag på att gå en extra promenadsväng och hade självklart kameran i högsta hugg. Älskar när det är sånt väder som det var idag. Solen sken och alla höstfärger bara lyser. Härligt!!!

Ikväll blir det tacomiddag! Mums!


Kommentarer
Postat av: Lotta

vilka bilder underbara och du hur fan orkar du ut igen här märks att man blivit gammal puss

2007-10-28 @ 19:53:29
Postat av: Lilla jag

Titta, vilket vackert träd! ;)

Postat av: Sandra

Tack själv för en trevlig kväll!!! Vet inte riktigt vad jag skulle ha gjort utan dig!!! Tack för natt mackan å pratet!! Puss

2007-10-28 @ 23:20:33
URL: http://xsandra.blogg.se
Postat av: Kitty

Tycker jackan blev superbra!
Fina bilder och underbart väder!
kram kram

2007-10-28 @ 23:31:51
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: anna

många fina bilder!

2007-10-29 @ 11:29:47
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se
Postat av: ingela

Hoppas du har det bra på praktiken!
Här har alla löv fallit, de som sitter kvar är gröna. Tråkigt. Jag vill ha mysiga höstfärger! :-/

2007-10-29 @ 14:40:40

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback