oj oj oj

Had en sån där morgon som man inte vill ha. Försov mig, antagligen för att jag inte har kunnat sova nåt bra på massa nätter. Hann inte äta frukost. Tog på mig det jag hitta fort och hann inte fixa mig ordentligt.Hittade inte cykelnyckeln, hade som tur va en extra. Kom sent när jag skulle träffa Sven för att ta sällskap till skolan. Vi skulle dessutom hinna köpa äpplen som vi skulle ha till en grej i skolan, det hann vi. Stressade sista biten och när vi kommer fram........får vi veta att läraren är sjuk, ingen skola idag....

Så vad ska jag göra med den här dagen? Nåt förslag?

Kommentarer
Postat av: Kitty

Oj vilken dag! Vad gjorde du sen då utav dagen?

2007-10-10 @ 19:25:24
Postat av: Lilla jag

Hemskt...


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback