Oj vad dagarna rullar på

uuuuuuuhhhhhdddddaaaaaah.....är dagens nya uttryck!

Trivs på praktiken och dagarna går fort. Var lite barnvakt igår åt mina söta och sen var Irene, Raquel o Anton här på kvällen. Mysigt :) Idag har det varit praktik hela dagen, som vanligt och sen har jag varit hos Sandra nu på kvällen. Hon är barnvakt åt Lisa så jag och Irene, Emil o Sandra va där. Fick jättegod mat......och vitlöksbröd. Mums.

Måste sova nu, e så trött efter de här första veckan med nya rutiner, men det kommer man väl in i snart. Kram

Visar lite bilder från värsta dimmiga promenaden



Älskar att gå promenad vid vattnet....

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Jo tack, dimman märks ganska bra när man jobbar på en flygplats... Grrrr

Postat av: Beyonce

Fina bilder!!

2007-10-25 @ 23:38:37
Postat av: Kitty

God morgon!
Fina bilder i dimman!

2007-10-26 @ 10:11:45
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Lotta

Underbara bilder som gör en glad trots höst och förkylning puss

2007-10-27 @ 09:57:09

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback