Skön morgon

I morse var det riktigt skönt ute. Gick och myste på vägen till skolan och passade på att ta lite bilder. Blev klar med arbetet i skolan vid lunch så då åt jag Sven och Fredrik på Mc Donalds. Sen gick jag och Sven o köpte strumpor åt honom. Mötte Malin på stan oxå hon ska snart åka och lära sig flyga luftballong!!! Hur coolt är inte det!!!

Var sååååå trött när jag kom hem så jag slockna en timme innan jag skulle hämta Johan vid 4. Sen va vi och Bowla en timme, kul att hitta på nåt. Nu ikväll skulle jag egentligen varit på LIA-gala i skolan. Men jag pratade med min lärare och förklarade att det varit en hel del på sistone och att jag helt enkelt är så trött hela tiden, så han tyckte det var ok att jag inte kom. Skönt. Så ikväll ska jag baaaaara ta det lugnt, eller jag ska i och för sig förbereda presentationen imorgon oxå....men det är inte så mkt. Sen är det ju Desperate Houswifes ikväll oxå och det får man ju inte missa. Har pratat med Sandra idag oxå, saknar henne ju nu när hon bor i Gbg.

Puss på er alla :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar er med!! Tack för hjälpen!!!

Postat av: Lilla jag

Det är vackert i den här lilla byn ibland

2007-10-09 @ 22:29:05
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback