Söndagsfika på George



Hade en riktigt mysig söndagsfika idag. Tyvärr kunde inte alla tjejerna idag men det bev i alla fall jag, Raquel, Anton och Elin. Förutom svängen på stan har det varit en dag fylld med tvätt och städning, vilket i vanliga fall brukar betyda den lääääängsta och tråkigaste dagen på veckan. Men denna söndag kändes faktiskt helt ok (kors i taket)

Nu sitter jag i myskläder och är redo för en myskväll i soffan framför diverse serier och filmer på tv. Sen är det bara att ladda för morgondagen i skolan.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Låter riktigt mysigt. Borde också städa...

Postat av: Beyonce

Har du klippt dig? Snyggo!! Vill oxå fika.

2007-10-07 @ 23:31:01
Postat av: Carro

Nä har inte klippt mig...

2007-10-07 @ 23:35:55
URL: http://carrostankar.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback