Vodka lime, vänner och musik

Framåt tiotiden igår bar det iväg till Fika. Ganska mycket folk. Satt där ett par timmar innan vi styrde mot det nya stället Hypnotq (eller hur de stavar) Det va första gången jag va där. Riktigt schysst ställe med blandade människor. Dit vill jag absolut gå igen.....snart :) På vägen hem blev det förståss pizza med alldeles för mycket vitlökssås. Det var gott medans man åt men som vanligt börjar man må lite halvt illa direkt man slutar äta.....men som sagt, det hör ju nästan liksom till att ta den där pizzan på hemvägen. Vad gjorde ni igår?

Det har varit massor som har frågat om jag har klippt mig. Det är ju kul att folk tycker jag e fin o fixad i håret, men saken är den att jag har typ inte klippt mig på 2 månader....trodde det va dags att klippa mig snart men kanske ska strunta i det ett tag till om jag ändå ser nyklippt ut ;)

Kram


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du såg inte lillebror Bazze han var visst där tror han :) bakis så han inte kan gå i dag!! Han ska göra som sin mor sova soffan;) efter ett par glas vin ,hur kul är det

2007-10-14 @ 16:31:24
Postat av: Malin

ah det är verkligen skönt! du ser ut o haft en trevlig helg:)

Postat av: Kitty

Fan va snygga vi är på bilderna! Kul var det! Ses i morgon kram kitty

2007-10-14 @ 23:00:08
Postat av: ingela

mm vodka o lime! blir en nice utekväll i paris på fredag ^-^ ser jag fram emot!

2007-10-16 @ 13:19:20
Postat av: Bosse

Måste också kommentera din bild. Gjorde det till Lotta redan när jag fick se den på Facebook. You look just....kanon!

2007-10-17 @ 12:09:34
Postat av: Carro

Svar till Bosse: Tack för komplimangen :)

2007-10-18 @ 01:30:40
URL: http://carrostankar.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback