Helgen

Har inte skrivit så mycket eftersom jag varit sjuk, hängig....och tyckt lite synd om mig själv. Är inte frisk än men förhoppningsvis på bättringsvägen i alla fall. I fredags var det dax att fira pappa, han fyllde. Så det blev smörgåstårta i Okle. Mums. Av mig och Jimmy fick han en korg med lite godis, kex, hembakat och några skivor....han älskar ju musik....och sötsaker. Han verka riktigt nöjd och när jag ringde dit idag så satt han och lyssna på en av skivorna. D & I, syrran, barnen och Fredrik var oxå där.

Igår var en lugn förmiddag. Var och fikade med Mia och Anders en snabbis sen blev det raka vägen till soffan igen för att friska till mig. Irene och Emil var på Ikea igår så jag bad dem köpa en ny golvlampa (eftersom den gamla gick sönder helt mystiskt för nån vecka sen) Tack för hjälpen :) Ska kanske skruva ihop den ikväll om jag orkar. I går kväll blev det pizza och öl hos Mias Anders. Det var jättetrevlig och mysigt.

Idag var jag hos morfar på sjukhuset och satt och prata lite. Han är på gott humör och blir piggare varje dag :) Skönt!!! Efter att jag varit där åkte jag hem till D för att se hur hon hade det....och kors i taket, även hon verkade något piggare idag....önskar att det var så hela tiden...  När jag varit där tog jag en sväng ut till Beckis och Astrid i Svalsta. Mia och Elin var oxå där. Fick en väl behövlig kopp kaffe, en bit rulltårta och en stor dos tjejsnack :) Träffade även Agniezska när hon gick förbi med hennes mamma.

Nu ikväll har jag och Jimmy haft en myskväll i soffan med en vinflaska, kyckling curry med ris och gamla Frasier avsnitt. Det är så torra och tråkiga skämt så man garvar hela tiden.....eller är det bara vi som tycker det...

Nu är det dags för te och sen sängen.

Puss


Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Jo jag vet att dem flyttade dit då=)
Har sett er flera ggr när ni varit där när vi åkt till mamma, börjar fundera på om man skulle samåka och spara naturen....*asg*
Hoppas du blir frisk snart, vi är iallafall det typ imorgon!
kramar

Postat av: Lilla jag

Varsågod!
Hoppas du blir frisk snart!

2007-09-17 @ 09:17:00
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Kitty

Låter som en bra helg trots att du inte mått helt bra...

2007-09-17 @ 22:55:05
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback