Massor med kul igår!!!

Dagen började ju igår med badminton och det var verkligen skiiiitkul. Stack hem fixade iordnig mig och skynda mig iväg för att hämta min kllasskompis Ante. Vi tog en god kaffe på bästa kaffestället i stan. Sandys såklart!!! Sen bar det iväg på kundmöte för att presentera receptboken, de var mycket nöjda med hela layouten...jippi...tjohooooo....och tyckte att allt det som de ville ha med var med, känslan i receptboken e helt rätt :) Kommer bli några små ändringar i text bara. Efter kundmötet blev det en snabbis på stan för att ordna sista presenterna till Bella. Hon önskade sig en elgitarr...(hon e ju för skön) det blev tyvärr ingen riktig men en bild av en på den coola tröjan hon fick. Ordnade även presenten till lilla Astrid.

Efter stan åkte jag och handlade åt morfar, stackarn han har brutit högerarmen.... Var där en kort stund och pratade innan jag var tvungen att stressa hem för att slå in paket. Sen åkte jag och Jimmy till syrran för att fira Bella. Bella hade valt allt fikabröd och tårta själv....mycket choklad blev det... Hon var så glad över alla presenter och riktigt mycket presenter fick hon.

Jimmy fick sitt Nintendo wii igår så vi, Timpa och Johan spelade det till ca 2 i natt då vi avslutade kvällen med hamburgare på Östers "nya" grill. riktigt öm i kroppen idag efter både badminton och wii igår.

Idag har jag bakat, tänkte kanske åka till morfar med lite gott. Han brukar ju baka själv så de har till kaffet, men det är ju lite svårt med en hand.

Ikväll blir det till att fira Svens födelsedag. Vi ska till Fika och äta lite.

Puss

Kommentarer
Postat av: Kitty

Ååå kaffe från Sandys!
Kul att det gick bra på kundmötet!
Ha det så bra! Kram

Postat av: Lilla jag

Verkar kul.

2007-09-08 @ 14:47:31
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Beyonce

Jag har lite ont i armen jag med...

2007-09-08 @ 16:04:04
Postat av: Lotta

o så fika du lite :)

2007-09-08 @ 18:41:20

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback