oj vilken dag!

Kände mig hängig igår och mådde inte så bra inatt så jag bestämde mig för att vara hemma från skolan idag för att vila upp mig så jag mår bra....trodde jag ja....blev ingen lugn dag...

Mamma ringde på morgonen och berättade att morfar åkt in akut till sjukhuset inatt
 :(  Så hela dagen har vi åkte mellan sjukhus och morfars sambo D för att hjälpa och fixa. Morfar fick åka in på akutoperation.... När vi fick träffa honom på eftermiddagen så var han ändå pigg efter omständigheterna. Det är krut i min morfar!!! Han pratade på och skämtade och det var riktigt skönt att se att allt var ok. Däremot tar det nog några veckor innan han är helt bra igen. Så en lugn dag blev det inte för mig... Men jag kände mig faktiskt bättre framåt eftermiddagen ändå så efter en väl behövlig sovstund på soffan på eftermiddagen åkte jag och Elin och bowlade. Fick faktiskt 4 strikes i rad.... *stolt*

Nu ska jag bara slänga mig på soffan och ta det så lugnt jag bara kan....som jag hade tänkt att göra hela dan... Imorgon blir det tentaplugg...

Puss
image586

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

stackars mofá

Postat av: Kitty

Det var roligt att bowla!

2007-09-12 @ 23:36:34
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Agnieszka

Ohh vad roligt att bowla! Vill oxå!
Grattis till strikarna! Eller hur det nu stavas?
Hoppas din morfar blir bra snart!
kram

2007-09-13 @ 10:25:10
URL: http://www.agnieszka.blogg.se
Postat av: malin

ah du jag vet inte. har bestämt mig att det inte ska påverka mig i alla fall. även fast man blir ledsen. kul med bowling:) ha en fin dag!

2007-09-13 @ 13:17:14
URL: http://mmalinas.blogg.se
Postat av: malin

ja det är faktist riktigt kul att prata av sig med tjejerna! brukar göra det minst en gång i veckan:)

2007-09-13 @ 15:58:00
URL: http://mmalinas.blogg.se
Postat av: Lotta

Tänker på dig vet hur det känns med oro i familjen hoppas allt blir bra.. snygg svansförning puss

2007-09-13 @ 20:17:13

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback