Dåligt med bilder här

Hmm...har varit riktigt dålig med kameran på sista tiden...den har typ inte används alls. Det måste bli en bättring på det snart, så tråkigt att läsa bloggar med bara massa text ju.


På förmiddagen/eftermiddagen igår tog jag det riktigt lugnt. Låg i sängen o titta på tv och halvsov till typ halv fyra.....sjukt skönt och slappt. Sen tog jag en snabbstäd innan Therese dök upp. Hade gjort lite småplock, smarrigt.
Efter en stund dök Lina o Svenne upp. Trevligt :) Och efter ännu en stund kom Sofie och Johan. Skoj :) Satt här o körde lite lekar o hade mysigt, skrev även en sjukt konstig berättelse...ni kan få se den senare... Efter så gick jag och Therese ut en sväng. 

Om några timmar ska jag iväg för att fira Beckis och Astrid som fyller idag. Hurra hurra hurra!!!

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback