Jag e en liten tröttis

Borde nog gå och lägga mig nu känns som om jag flängt runt i flera dagar. När jag kom hem från Stockholm igår stack jag nästan direkt hem till Sven och Lina...satt där ett tag men sen blev det utgång....otippat... Det va inte särskilt mycket folk ute men en helt ok kväll. Träffade Johan, Chrille och Martina ute oxå.

Idag började jag dagen med att gå hem till Irene, vi tjejer skulle snacka klart om Baliresan och nu verkar den bli av i november i alla fall....wweeeeiiiii..... Efter det var jag, Sandra, Sara, Lisa och Alice och fikade på Huldas. Så himla skönt och varmt det var att sitta ute:) När jag varit på stan stack jag hem och vilade en stund innan jag skulle iväg igen för att träffa Jimmys mamma. Vi tog en after work på birgers....inte för att jag hade jobbat men ;) Det va riktigt mysigt vi pratade bort 4 timmar, åt gott och drack gott. Fick en examenspresent oxå. Ett jättefint halsband, va glad jag blev :) Nu var det ju i och för sig några veckor sedan jag sluta men vi har inte hunnits ses förrän nu. Vi passade även på att boka in en bowling om ett tag....det ska bli kul.

Nu ikväll har jag mest suttit framför datorn och i telefon...dvs en helt vanlig kväll för mig. Imorgon blir det antagligen lunch med Elin, Irene och kanske Sandra om hon hinner. Sandra ska åka tillbaka till Göteborg imorgon :( Jag vill inte, vill inte vill inte, vill inte!!!!!!  Förutom det så vet jag inte vad som händer mer imorgon....måste tyvärr tvätta oxå, hoppas jag orkar det, men det är ju såååååååå tråkigt.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: ingela

tjo!
när börjar du jobba? det kanske du skrivit... jag är virrig. ;)
after work rockar! vare sig man jobbat eller inte, det är nice i vårsolen! :)

ny blogg förresten. ;) vill inte ha blog på samma sida som jag har min portfolio. käns som att man inte vill vara så privat då. :-/

kram!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback