Jag hoppas på...

...en bättre vecka än förra veckan. Hade i och för sig en bra vecka om man bortser från alla klantigheter, men denna vecka ska det alltså inte bli några flera såna. Det ska nog gå bra :) Det är kortvecka på jobbet eftersom det är valborg. Ska bli skönt med lite långledigt, känns riktigt lyxigt.

Det duggar lite ute, och ingen sol syns......såååå trist. Jag vill ha en båt....nu... Det bästa som finns är att vakna på morgonen, packa lite picknick, solen skiner så det är bara att ta båten ut till någon mysig ö och bara va......vill verkligen ha båt....Någon som har båt som vill ta ut mig på en tur kanske?

Kram

image1358

Kommentarer
Postat av: J

Nackspärr är fina grejor, då vet man att man lever =)

Att båta är lätt en topp10-aktivitet! Jag kommer med skutan på stört så vi kan båta loss, e du på jobbet eller?

Postat av: J

Haha jag menar väl det =)Säg som det är Carro, du vill bara ha mig för min båt! ;)

Nä fan om man skulle ta och ta tag i den här dan, vad tror du om det? Ha en fin en darling, höres =) Pöss

2008-04-28 @ 09:34:22
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: E.

Ååh, låter så härligt, snart är det sjösättning för min del :)
Puss.

2008-04-28 @ 11:13:58
URL: http://platine.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback