Oj vad kaffe...

...jag har druckit idag. Sitter fortfarande på jobbet, tänkte vara kvar ca en timme till annars kommer jag sluta ca 15 den här veckan ut. Känner redan att jag trivs bra, skön stämning och trevligt folk. De har gjort ett litet kontor åt mig där jag sitter och jobbar med utsikt över nåt slags buskage. Idag har dagen gått åt till att få grepp om vad jag ska göra och så har jag samlat massor med information. Nu försöker jag strukturera upp hur jag vill ha presentationen.

Kom hit halv 10 imorse....det var mitt i deras frukostfika....som de har kl 9 varje morgon, sen är det en timmes lunch, och kl halv 3 är det fika igen....skumt det känns med rutiner, och va mycket fikaraster!?!?

Jag har försökt uppdatera under dagen med bild från mitt "kontor" men det fungerar tydligen fortfarande inte att messa in uppdateringar....så.....en annan gång.

Puss

Kommentarer
Postat av: jennifer

ååå vad kul att det går så bra :) vi kanske kan ses för en fika i veckan om du orkar och så!? Puss och kram

2008-04-14 @ 17:08:43
Postat av: Lotta

Lycka till och du ,förra inlägget med stängt för städning kanske ett tips "skolan stängd för städning" hmm alla knep är bra när man vill vara ledig kram

2008-04-14 @ 18:37:49

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback