Skön dag utan tv...

...och det e faktiskt verkligen ovanligt för mig. Brukar ju gärna titta på tv och sitta vid datorn samtidigt. Ni vet...multitasking :) Men idag var det riktigt skönt att skippa tv´n.

Efter jobbet stack jag på stan en sväng, tänkte att det var bättre att systema (Ett
verb som jag och Therese har myntat...heter det så...äh kommit på i alla fall...detta verb bör man använda flitigt då det faktiskt är jobbigare att säga att man måste gå till systemet) idag än att stressa med det imorgon. Självklart passade jag på att gå in i fler affärer än bara systemet och det slutade med att jag kom hem med en klänning med flamingos på (hihi låter säkert fult men jag e så grymt nöjd....den e fin juh) två t-shirtar och lite strumpor. Mycket bra snabbshopping om man frågar mig. När jag va klar på stan åkte jag och hämtade Johan. Vi skulle egentligen stuckit och bowlat, men vem fan vill sitta inne en solig dag som denna....inte vi i alla fall. Så vi latade oss i solen i hamnen istället. Mkt skönt! Det va kul o träffa Johan, det va länge sen vi hitta på nåt, så det var verkligen dags för en ordentlig fika idag :)

Nu på kvällen har jag bara öst en massa musik här hemma och suttit vid datorn. Har i och för sig påbörjat städningen som jag både borde ha påbörjat och avslutat igår....men va fan. Allt jag inte gör idag kan jag göra imorgon...eller nästa dag...eller nästa...eller...

Puss.....hihi snart e det freeeeeeedaaaag....wwweeeeeiiii

Kommentarer
Postat av: J

Skjut inte upp till imorgon vad du kan skjuta upp till nästa vecka I say!

Grymt ju ^^ den branschen verkar tokrolig faktiskt =) Jag har sålt det mesta, men mest finans och telekommunikation.. senast för stepstone och resumé faktiskt, där ere fint att kolla efter jobb ;) men det vet du ju såklart redan..

Öl är, som vi båda vet, den högsta formen av existens som vatten kan uppnå, så det finns eg inga ursäkter för att inte alltid dricka öl.. =) sov götteligött!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback