Tröttmössa

Jopp det e jag det. Har varit hemma en stund efter en mysig tacokväll hos Irene och Emil. Sven och Lina va oxå med.Ska snart gå och lägga mig efter en lååååååång bra dag :)

Imorgon ska jag träffa Lisa och hennes lilla nya bebis :) Ska bli kul. Ska dessutom passa på att kolla in deras "nya" lägenhet....fast som sagt de flyttade dit i december så ny är den ju inte direkt.

Annars så har jag inte så mycket att blogga om för tillfället, skallen känns som sockervadd, är så trött så jag knappt kan tänka....fast sockervadd är ganska gott. Nånting förresten som jag kan skriva om är att jag är så sjuuuukt tacksam över att jag alltid har sådan tur (om man bortser från alla mina blåmärken som min klantighet ofta resulterar i.....för att inte tala om bulan jag hade över halva pannan för någon vecka sedan som sedan blev blå och la sig som en liten blåtira runt ögat) men om man bortser från det så har jag så grymt mycket att vara glad över. Vill självklart tro att det är lite min förtjänst oxå att saker går min väg, men lite är det nog att turen är på min sida oxå. 

Puss puss alla sötisar


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback